la manela

La Biblioteca Mont-Àgora ha programat una nova hora del conte, en aquest cas amb La Manela.
La Marieta Mariola ens guiarà en un viatge on descobrirem les quatre estacions a través de petits contes, sons, sensacions i cançons.
Adreçat a infants de 0 a 3 anys.
Entrada gratuïta.