Entorn
,
2016
Diumenge 10 d'abril
Poliesportiu Les Comes

La Gran Follada

Torna una nova edició de La Gran Follada, organitzada pels Indi's Folls.

És una cursa popular per parelles, en plena natura, amb un traçat divertit i amb la dificultat que comporta córrer lligats on casats, separats, ajuntats, parelles de fet, els que de fet són parella, germans, cosins, amics…, podran participar-hi. Una cursa folla, divertida i diferent.

El recorregut és de 6.969m, les parelles han d'anar lligades amb una corda i hauran de realitzar obligatòriament 4 proves.
- Davant/Darrere. En el punt quilomètric 2.725 i durant 100 metres un component de la parella haurà de córrer “marxa enrere” i l’altre endavant.
- A cavall. En el punt quilomètric 4.750 i durant 50 metres un component de la parella pujarà “a cavall” de l’altre.
- Obstacles de palla. En el punt quilomètric 6.400, s’haurà de passar per una zona d’obstacles de palla.
- Arribada nupcial. En els últims 5 metres de la cursa, un dels components de la parella haurà de pujar “a braços” a l’altre component i travessar la línea d’arribada.

Horaris
08:30h: Entrega de samarreta amb el dorsal i de la corda.
10:00h: Sortida de la cursa 'La Gran Follada'.
11:00h: Sortida de 'La Petita Gran Follada'.
12:30h: Entrega de premis.

 

INSCRIPCIONS TANCADES!!!!
Si voleu estar a la llista d'espera, envieu un mail a indisfolls@lagranfollada.cat