Jump to navigation
Diumenge 21 de desembre, 18h
Del 19 al 28 de desembre
Del 27 al 29 de desembre
Del 20 al 30 de desembre
Del 27 al 30 de desembre
Del 22 de desembre al 4 de gener
Del 27 de desembre al 4 de gener
Per sisé any consecutiu, l’Ajuntament d'Alcanar, ha engegat el cicle Al Marjal, que inclou tot un seguit d’espectacles a la platja Bandera Blava Les Cases- Marjal perquè els més menuts de casa i les seues famílies puguen gaudir a la mar d’una manera diferent.
Diumenge 11 de juliol, 20h: 'Contes de la mediterrània' a càrrec de les Germanes Baldufa. Teatre, titelles i molts personatges per viure els contes tradicionals de les costes mediterrànies.
Diumenge 18 de juliol, 20h: 'Àpali Família' a càrrec de Rah-Mon Roma. Cançons i danses de creació populars per a cantar i ballar intergeneracionalment.
Diumenge 8 d'agost, 20h: 'Tots som pallasses' a càrrec de Clown Power. Espectacle familiar que té com a protagonistes tres pallasses i que cerca recordar-nos que totes som pallasses des de que vam néixer.
Diumenge 29 d'agost, 20h: 'Espectacle de màgia' a càrrec del Mag Sergi Armentano. Algun cop has experimentat quelcom que et faci trontollar la percepció de la realitat? Estàs al lloc correcte per viure una experiència màgica!
Ajuntament d'Alcanar
AMEIBA
Web Ajuntament Alcanar Facebook Ajuntament Alcanar