Jump to navigation
Dissabte 18 d'abril, 18h
Del 22 de febrer al 19 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Del 24 d'abril al 3 de maig
Dissabte 16 de maig, 12h
Dissabte 13 de juny, 12h
En el marc de la 19a temporada 'Dissabtes de Teatre' de Xarxa Ulldecona, espectacle familiar 'Camí a l'escola' de la companyia Campi qui Pugui, on busquen el punt de trobada entre els públics més diversos, a través de les emocions i d'uns recursos visuals universals comprensibles per espectadors de diferents orígens i edats.
En aquesta ocasió, s'inspiren en el documental 'Sur le chemin de l'école', de Pascal Plisson, per explicar l'extraordinària història de tres germanes que s'enfronten diàriament a obstacles i adversitats per arribar a l'escola. Viuen en un país qualsevol, en un lloc llunyà i proper alhora, i comparteixen les ganes d'aprendre i canviar el seu món.
Edat recomanada: majors de 5 anys
Tres germanes, un camí i un objectiu: tenir el futur a les seves mans.
L’extraordinària història de tres germanes que s’enfronten diàriament a obstacles i adversitats per arribar a l’escola. Tres nenes que viuen en un país qualsevol, en un lloc llunyà i proper alhora, que no parlen cap idioma concret i els parlen tots a la vegada. Un espectacle suggerent, visual i sense text que s’inspira en la història real d’infants d’arreu del món.
Infants autònoms i capaços, que comparteixen les ganes d’aprendre i de canviar el seu món.
8€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Xarxa Ulldecona - Ull de Teatre Grup Escènic
Web Campi qui pugui Web Ull de Teatre Grup Escènic. Xarxa Ulldecona