Cavalcada de Reis a Ulldecona (i barris), 2025

També et pot interessar
En el marc de les Festes de Nadal, tornen Ses Majestats els Reis d’Orient, que saludaran els xiquets i xiquetes d’Ulldecona i barris amb la cavalcada, la benvinguda oficial i l'entrega de regals.
11:00h | Arribada dels Patges
Recorregut: Residència Municipal d'Ulldecona i el convent de les Monges Agustines, Església de Sant Lluc, on els faran entrega de la clau màgica que obre totes les portes del poble i barris
17:00h | Arribada dels Reis a Les Ventalles
17:30h | Residència Municipal d'Ulldecona: Visita dels Reis
17:45h | Barri Castell: Arribada dels Reis i entrega de regals
18:00h | Plaça Sales i Ferré: Xocolatada popular
18:30h | Sant Joan del Pas: Arribada dels Reis i entrega de regals
19:00h | Arribada dels Reis a Ulldecona
Recorregut: Carrer Calvari, Plaça Sales i Ferré, i carrer Major fins a la plaça de l'Església, on se'ls donarà la benvinguda oficial i faran entrega d'un petit obsequi a tots els xiquets i xiquetes
19:30h | Valentins: Arribada dels Reis, cavalcada pel barri i entrega de regals
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
Assistència lliure i gratuïta
Ajuntament d'Ulldecona
Facebook Ajuntament d'Ulldecona
Web Ajuntament d'Ulldecona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.