Esperanceta, Visita Teatralitzada, Ecomuseu de les Valls d'Àneu, 2020
![Esperanceta, Visita Teatralitzada, Ecomuseu de les Valls d'Àneu, 2020 Esperanceta, Visita Teatralitzada, Ecomuseu de les Valls d'Àneu, 2020](https://surtdecasa.cat/sites/default/files/imatges-pujades/2019T1/imatges/esperanceta_2.jpg)
Visites teatralitzades de l'Esperanceta, una experiència 100% pallaresa, sense edulcorants i DO qualificada.
La cultura i l’humor van de la mà amb la pubilla de casa Gassia. Una dona de grotesques formes i de delicat fons que amb el Cabaret Pagès descobrirà l’Ecomuseu, reducte inexpugnable de la idiosincràsia pallaresa.
Dies 27 de desembre i 3 de gener:
18:00h | Sessió familiar
19:30h | Sessió picant
Dies 28, 29 i 30 de desembre, i 2 de gener:
19:00h | Sessió famliar
20:30h | Sessió picant
Sessió familiar 8€ | 5€ d'1 a 3 anys
Sessió picant 10€ (recomanat a majors de 12 anys)
Cal fer reserva prèvia trucant o enviant un WhatsApp al 645 036 382
Ecomuseu de les Valls d'Àneu i Cabaret Pagès
Web Ecomuseu de les Valls d'Àneu
Facebook Esperanceta
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.