Jump to navigation
Divendres 9 de gener, 20h
Divendres 9 de gener, 18h i 20h
Dies 9 i 10 de gener, 20h
Del 21 de desembre a l'11 de gener
Del 25 de desembre a l'11 de gener
Del 26 de desembre a l'11 de gener
Del 13 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
La nova proposta de la companyia Parking Shakespeare és una peça per ser representada en el teatre, i no a l'aire lliure com és habitual en aquesta companyia. És l'espectacle cloenda de la celebració dels 10 anys del naixement de la companyia.
'La tempesta' és la darrera obra de Shakespeare. Una peça misteriosa i ritual, que barreja el pensar filosòfic i polític, recursos de comèdia, el romanç pastoral i la gran maquinària barroca. I on es confronten l'Art creat pels homes i les forces tel·lúriques de la Natura.
La proposta de Marc Rosich per aquest nou muntatge de l'obra vol treure el màxim partit a les forces de la companyia, amb qui el director ja ha treballat en drama a 'Woyzeck' i en comèdia a 'Les alegres casades de Windsor'.
ENTRADES EXHAURIDES
Web Escena Vilanova