Espectacle 'Els colors de Duke Ellington' de Cascai Teatre i Girona Jazz Project

Espectacle familiar 'Els colors de Duke Ellington' de Cascai Teatre i Girona Jazz Project, un concert teatralitzat amb nou músics i dos actors que proposen un viatge musical a través de la història del jazz, a càrrec d'un dels grans compositors, directors i intèrprets d'aquests gènere: Duke Ellington.
Marcel Tomàs hi actua com a mestre de cerimònies i hi aporta el seu univers humorístic amb coreografies, esquetxos, còmics i cançons.
Teatre i música per acostar el món del jazz a tots els públics. Un show divertit i hilarant amb una banda sonora impecable.
15€ general | 12€ majors de 65, menors de 30 i Galliner (comprar entrada aquí - enllaç)
Creació i direcció artística: Marcel Tomàs
Direcció musical i arranjaments: Xavier Molina i Adrià Bauzó
Assessorament coreogràfic: Marta Ribera
Producció: Susana Lloret
Comunicació: Irene Vila
Repartiment: Marcel Tomàs, Toni Escribano, Xavi Molina, Adrià Bauzó, Jordi Casas, Tomàs Pujol, Aleix Cansell, Raúl Gallego, Albert Clapés, Raúl Pérez i Pablo Martín
Disseny i llums: Gerard Canadell
Disseny de so: Carles Xirgo
Fotografia i disseny gràfic: Marcel Asso
Coproducció: Girona Jazz Project, Cascai Teatre i Temporada Alta
Web Cascai Teatre
Web Teatre Kursaal
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.