Jump to navigation
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 28 de novembre al 16 de gener
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Mesos de desembre i gener
Del 12 de novembre a l'1 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
Exposició de Txema Salvans, que és un recorregut exhaustiu des de Girona a Algesires, on l’autor ha fotografiant durant 15 anys els estereotips de la sobreexplotació del nostre litoral mediterrani, allunyant-se de la mirada habitual de paisatges idíl·lics i platges paradisíaques.
La mostra està formada per una quarantena de fotografies sobre el mediterrani, en les quals, deliberadament, no hi apareix mai el mar. Salvans posa el focus en els espais d'oci que envolten les platges. Amb el seu característic estil formal i conceptual, on la ironia ens ajuda a entendre la dimensió de la tragèdia, ens convida a acompanyar-lo amb una mirada crítica de la costa mediterrània.
"Aquestes escenografies de l'oci en la societat postindustrial són les que justament interessen a Txema Salvans, que les capta emfatitzant la seva banalitat surrealista i aguditzant el sentiment de divertida estranyesa que ens produeixen", escriu Joan Fontcuberta en el fotollibre 'Perfect Day' (editorial Mack, 2020).
Dijous 2 de març, 19h
Entrada gratuïta
Web ACVIC. Centre d'Arts Contemporànies