
L'art d'aprendre decoupage
Us vull fer una proposta. S'apropa el Nadal i és el moment de pensar quin regal farem als nostres amics i familiars o, fins i tot, a nosaltres mateixos. Cada cop més s'estilen els regals personalitzats, únics i amb un alt valor sentimental. I què més personalitzat, únic i especial que sigui fet per un mateix?
Si tens inquietuts artístiques i estètiques o voleu conèixer altres formes d'expressió plàstica, teniu la possibilitat d'apuntar-vos a aquest curs que jo mateixa impartiré, amb la voluntat de fer sentir les emocions de convertir objectes senzills en petites obres d'art.
A través de classes molt dinàmiques, treballarem la fusta amb la tècnica del decoupage, una tècnica manual decorativa que intenta imitar la pintura a mà, utilitzant tècniques de pàtina i pintura, distribuint correctament les retallades i donant un acabat amb vernís. Per fer aquest curs, no es necessiten coneixements previs!
PROGRAMA
Introducció al Decoupage i disseny de l’obra
Part teòrica: orígens del decoupage, tipus de materials, tècniques, creació, estètica i disseny. Part pràctica: elecció del material, del suport i del dibuix.
Dissabte 19 de novembre, de 10 a 14h
Lloc: Aula oberta Museu de les Terres de l’Ebre
Perfeccionament de la tècnica i disseny de les dues peces a elaborar
Perfeccionament de la tècnica i definició de l’estètica i el color de les peces a elaborar.
Dissabte 26 de novembre, de 10 a 14h.
Lloc: Aula oberta Museu de les Terres de l’Ebre
Confecció de dues peces i resolució final
Confecció i rectificacions. Enganxar, pintar i... regalar!
Dissabte 3 de desembre, de 10 a 14h
Lloc: Aula oberta Museu de les Terres de l’Ebre
L’alumnat ha de portar el següent material: marc o capseta de fusta, tisores, cola blanca transparent especial per a fusta, tovallons de paper decorats, plantilles, pinzell i vernís per a l’acabat final. Material opcional: blondes, washi tape de ralles i topos.
Dies: del 19/11/2016 al 3/12/2016
Horari: Dies 19 i 26 de novembre i 3 de desembre, de 10 a 14h
Lloc: Museu de les Terres de l’Ebre
Població: Amposta
Organitza: Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre i Ajuntament d’Amposta.
Telèfon: 977 70 29 54
Més informació:
Fitxa d'agenda Surtdecasa

El meu nom és Cori Asens i sóc una apassionada de l'art i les arts. Des de sempre he buscat formes d'expressió en la prosa poètica, la pintura o la fotografia. En aquest blog us donaré idees d'objectes de decoració, us descobriré curiositats creatives ebrenques, i us ensenyaré algunes de les meves creacions de manera didàctica.
- 1 of 3
- següent ›
- Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris