Jump to navigation
Del 21 de novembre al 18 de gener
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Mesos de desembre i gener
Del 12 de novembre a l'1 de febrer
Del 15 de novembre al febrer (2026)
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Jaume Muxart (Martorell, 1922) és un pintor imprescindible dins l'art català. Va formar part del grup Taüll amb Marc Aleu, Cuixart, Tàpies, Tharrats, Jordi Mercader i Guinovart, i és l'únic d'ells que segueix en vida.
A aquesta sèrie 'Ulls', s'hi ha dedicat durant aquests últims anys amb una intensitat, obsessió i esforç que li han portat a produir aproximadament mil quadres sobre aquesta temàtica. Malgrat comptar amb una avançada edat i, irònicament, amb problemes de vista, és lloable que l’artista continuï pintant amb el mateix entusiasme que mostrava de jove, reivindicant la novetat i la modernitat a partir d’una visió molt característica del món que ens envolta.
Els seus treballs han anat canviant amb el pas del temps, però les seves continues ganes de superar-se l’han portat més enllà en cada una de les seves obres. En el cas de la sèrie Ulls, Muxart decideix atorgar total protagonisme a les mirades, ja que són aquestes les que ens permeten gaudir de la pintura, les formes i els colors.
Inauguració: Diumenge 15 de gener, a les 12h
Horaris: Dijous i divendres de 17:30 a 20:30h Dissabtes, diumenges i festius de 10:30 a 14h