Jump to navigation
Del 14 al 25 de gener
Mesos de desembre i gener
Del 8 de gener al 6 de febrer
Del 15 de gener a l'1 de març
De l'11 de desembre a l'1 de març (2026)
Del 18 de gener al 29 de març
El Centre d'Art i Natura de Farrera organitza per cinquè any l'Aplec Saó es farà un recorregut pels voltants de Farrera i la Coma de Burg per visitar les intervencions artístiques realitzades en plena natura. Enguany també es farà un dinar popular i a la tarda hi haurà una presentació-mostra de projectes que vinculen la creació artesanal amb el disseny contemporani.
11h Acollida i presentació del 5è Aplec Saó (inscripcions al dinar popular amb places limitades: adults 10€ i criatures fins a 12 anys 5€) 11:30h Inici del recorregut amb passejada per a visitar les obres d’art en la natura presentades i comentades pels seus autors. 14h Dinar a l’era de la Bastida del CAN 15:45h Presentacions dels projectes de disseny-art: Claudia Bellera (joieria – Caregue), Ester Sánchez (projecte Xisqueta d’artesania en llana – Baiasca) i Valença Castells (disciplines diverses – Castell de Mur). 17:15h Presentació del nou volum de la Llosera, nº 4, “Crisi ecològica i llenguatge artístic” i de l’exposició on-line del programa Frontiers in Retreat: “Edge Effects. moviments a la vora de Farrera”.
Gratuït
Participants: l’artista francès Thomas Lasbouygues, que envia la Maison des Arts Georges et Claude Pompidou de Cajarc, i les catalanes Paula Bruna i Elisenda Fontarnau
Centre d'Art i Natura de Farrera
Parc Natural de l'Alt Pirineu, Generalitat de Catalunya, IDAPA, MGACP, Institut Français, Espai Dansa i Natura de Burg, Espai Nòmada
Web de l'Aplec Saó