7è Aplec Saó - Farrera 2019

Setena edició de l'Aplec Saó, la trobada d’arts i natura a l’Alt Pirineu, amb nous artistes i una proposta cultural per a tots els públics.
Com cada any, es farà un recorregut pels voltants de Farrera i la Coma de Burg per visitar les intervencions artístiques realitzades en plena natura.
Enguany es farà un dinar popular i a la tarda hi haurà presentacions de projectes culturals.
*Participants:
- la ballarina de dansa butoh Marianela Leona
- les artistes visuals Isabel Barios i Mar Redondo (que comptarà amb el suport de Pere Freixa)
11:00h | Acollida i presentació del 7è Aplec Saó
11:30h | Inici del recorregut amb passejada per visitar les obrs d'art
14:00h | Dinar
15:45h | Presentació dels projectes culturals Stiarb (Vilamur, Pallars Sobirà), Cicle Arbres Monumentals (Pallars Sobirà) i Artmonium (Vall d'Aran). També es presentarà i exhibirà 'MAP', una publicació de David Garcia.
17:00h | Refrigeri final i cloenda de l'aplec.
Acte gratuït i per a tots els públics
Preu dinar: adults 10€ i criatures fins a 12 anys 5€
Centre d'Art i Natura de Farrera
Espai Dansa Natura, IDAPA, Parc Natural de l'Alt Pirineu, Espai Nòmada
Web Aplec Saó
Web Centre d'Art i Natura
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.