Jump to navigation
Del 6 de desembre al 3 de gener
Dies 2 i 3 de gener
Del 6 de desembre al 4 de gener de 2026
Del 21 de desembre al 4 de gener
Dies 25, 26 i 28 de desembre i 4 de gener
Del 28 de novembre al 5 de gener
Del 29 de novembre al 5 de gener
Del 27 de novembre al 5 de gener
A Bellver de Cerdanya se celebra el Carnestoltes tres dies assenyalats, el dijous gras, el dissabte de carnaval amb la gran rua, i dimecres de cendra.
Dijous 28 de febrer Durant el matí: Recollida de la Rostita 20h: Cercavila i presa de l’Ajuntament pel Rei Carnestoltes. 21h: lectura del Pregó a càrrec de sa Majestat el Rei Carnestoltes des del balcó de l’Ajuntament. Música i balls tradicionals de 'l’Espingueri' i el 'Burricot'
Dissabte 2 de març 17h: Gran Rua. Sortida des de la plaça del Portal 19:30h: lectura del testament del Carnestoltes i ball del “Tio Fresco”. Ball amb música tradicional al poliesportiu municipal. Xocolata desfeta per tothom.
Dimecres 6 de març 19:30h: lectura del testament del Carnestoltes i ball del “Tio Fresco”. Seguidament es procedirà a la crema del Rei Carnestoltes. 20h: sardinada popular
Comissió del Carnestoltes
Web del Consell Comarcal de la Cerdanya Web de l'Ajuntament de Bellver de Cerdanya