XIX Diada de la Fira de Salàs, Salàs de Pallars, 2024

19a edició de la Diada de la Fira de Salàs, que mostra com, actualment, els mètodes tradicionals de treball al camp continuen en alguns sectors. D'aquesta manera, com a preàmbul, es duran a terme una sèrie d'actes relacionats amb la tracció animal moderna, com la Jornada de Transferència Tecnològica o l'Aplec de Llauradors, dins la 4a Trobada Ibèrica de Tracció Animal Moderna.
Dins els actes de la fira cal destacar la 10a Mostra de Bestiari Festiu de Peu Rodó, on es presentarà la mulassa 'La Terçona', els espectacles musicals, la gastronomia i, com cada any, l'ambientació teatral, que aquest any estarà dedicat als darrers anys de l'antiga fira, quan el tractor irromp de manera sobtada en la fira de bestiar de peu rodó de Salàs.
Consulta'l aquí (enllaç PDF)
Ajuntament de Salàs de Pallars
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.