Jump to navigation
Quines són les atraccions més visitades del món? En el rànquing dels 10 punts turístics més atractius de tots els continents no figuren ni la Torre Eiffel ni la gran Muralla Xinesa.
Les cinc primeres atraccions que reben més visitants l'any són:
Els Estats Units guanya per golejada a Europa en atracció de turistes. Les 4 milles de Las Vegas, conegudes com The Strip, reben cada any 39,6 milions de visitants.
Però quines xarxes socials tenen aquestes atraccions? Com es promocionen?
És difícil saber el propietari de les xarxes socials principals de Las Vegas, l'ajuntament, turisme, els diferents locals? Hi ha un compte oficial d'Instagram amb prop de 580.000 seguidors (www.instagram.com/vegas); a Facebook hi ha diverses pàgines (www.facebook.com/LasVegasStrip/), però es fa difícil saber quina és l'autoritzada; una situació semblant passa a Twitter (amb el compte @Vegas).
En relació amb Times Square, té comptes verificats a Facebook, Twitter i Instagram, els quals estan informats a la pàgina web.
També Central Park compta amb una pàgina web on hi ha comptes oficials de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram). Union Station segueix la mateixa línia al web oficial. El mateix que les Cataractes del Niàgara, on també s'informa dels seus comptes oficials de Facebook, Twitter, Instagram i YouTube.
Per tant, totes les atraccions turístiques compten amb presència a les xarxes socials. I la majoria d'elles compten amb comptes verificats. Tan sols Las Vegas no disposa d'un compte oficial, però la seva atracció és tanta que les fotografies i missatges que pengen els turistes que visiten aquest indret omplen les xarxes socials.
Totes aquestes atracciones valoren positivament la presència a les principals xarxes socials. I el més important, aporten seguretat als seguidors oferint comptes verificats. Las Vegas hauria de treballar en aquest sentit.
Com verificar comptes?
Per veure quines són les atraccions més visitades del món, clica aquí.
Lleidatana d’adopció i calafina de naixement, sóc llicenciada en Comunicació Audiovisual i apassionada de la comunicació 2.0. Les xarxes socials són la meva perdició, així que aquí en parlarem i molt. Però sempre buscant una relació amb Ponent i amb les activitats que aquí s’hi desenvolupen. Espero rebre els vostres comentaris i propostes. Per cert, em dic Meritxell i sóc la meitat de MiM Comunicació!