Jump to navigation
Quan una empresa aposta per una estratègia de 'social media' ha d'estar preparada i formada per un equip de professionals amb diferents perfils.Quins són aquests professionals que han d'integrar l'equip de 'social media'?
El dia a dia de moltes empreses és que l'equip de 'social media' està integrat per una única persona. Un professional que sovint també s'encarrega de la comunicació offline de l'empresa. Per tant, aquesta persona és responsable de la comunicació interna, la comunicació externa, gestionar les xarxes socials, crear l'estratègia de 'social media' i altres tasques més. Aquest professional divideix el seu temps en totes aquestes responsabilitats i intenta arribar a tots els aspectes. Però com hem dit al principi, si una empresa vol definir i apostar per una estratègia de 'social media' ha d'estar preparada i formada per un equip de professionals amb diferents perfils.
Lleidatana d’adopció i calafina de naixement, sóc llicenciada en Comunicació Audiovisual i apassionada de la comunicació 2.0. Les xarxes socials són la meva perdició, així que aquí en parlarem i molt. Però sempre buscant una relació amb Ponent i amb les activitats que aquí s’hi desenvolupen. Espero rebre els vostres comentaris i propostes. Per cert, em dic Meritxell i sóc la meitat de MiM Comunicació!