Jump to navigation
Dimecres 11 de febrer, 20h
Dijous 12 de febrer, 19h
Dijous 12 de febrer, 20h
Divendres 13 de febrer, 20h
Del 6 de desembre al 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, 18h
Dissabte 14 de febrer, 20h
La Fuga són Pedro (veu i guitarra), Nando (guitarra) i Edu (bateria): un grup de Reinosa (Cantàbria) amb més de 500 concerts fins a la data a l'esquena en una desena de gires, 8 discos publicats, i una història de constància i rock and roll. Una banda l'esforç s'ha situat al capdamunt del panorama de la música estatal, i el començament es remunta a fa gairebé 15 anys.
Els avala una progressió llarga, constant i honesta, que els ha portat de tocar a les sales més recòndites a congregar milers de seguidors en els principals escenaris del país; i dels discos autoproduïts a la primera línia del mercat discogràfic. Una carrera esquitxada de cançons convertides en himnes com 'Por verte sonreir', 'P'aquí p'allá' o 'Buscando en la basura', que a partir de 2009 pren un nou rumb amb canvis en la formació de la banda.
Però abans, actuaran la banda del Bages, Ekko, que es podria definir com un grup de rock, amb guitarres potents, lletres sentides en castellà i ritmes que conviden a moure, sense deixar de banda alguna que altra balada, d'aquelles que no deixen indiferent.
18€ | 15€ anticipada Venda d'entrades online, aquí.
Web Sala Stroika