Jump to navigation
Divendres 9 de juny, 19h
Del 5 al 9 de juny
Diumenge 11 de juny, 12h
Del 5 a l'11 de juny
Del 31 de maig al 14 de juny
Del 2 al 16 de juny
Dissabte 17 de juny, 18:30h
Del 14 de febrer al 20 de juny
Jornada sobre estratègies culturals de dinamització rural amb el títol 'Cultura arrelada i transformadora'.
En primer lloc, la jornada té l’objectiu d’aprendre de diverses experiències ubicades fora de casa nostra per tal de compartir problemàtiques i reptes d’experiències que treballen en espais rurals i tenen la voluntat de transformar l’entorn on s’ubiquen. Hi participaran els projectes Pueblos en Arte (Torralba de Ribota, Aragó), La Benéfica (Piloña, Astúries) i Museo Barda del Desierto (Patagonia argentina).
En segon lloc, la jornada vol posar èmfasi a projectes culturals i propostes concretes arrelades a casa nostra, plantejant-se en clau de transformació arrelada al territori. Es presentarà el projecte La Traça cultural i La Barraca, llibreria itinerant del Pirineu. També el llibre 'Ruralisme' de la Vanesa Freixa.
A continuació coneixerem Càntut, iniciativa al voltant de cançons de tradició oral i disfrutarem del grup Germà Negre. Seguidament, tindrà lloc un sopar de cassola del Corpus Berga i acabarà la jornada, el concert de la rapera rural Bewis.
11:30h: Intercanvi d'experiències amb Pueblos en Arte (Torralba de Ribota, Aragó), La Benéfica (Piloña, Astúries) i Museo Barda del Desierto (Patagonia argentina).
14:30h: Dinar popular. Preu: 15€
17:30h: Presentació del projecte La Traça cultural.
18:30h: Presentació La Barraca i el llibre 'Ruralisme' de Vanessa Freixa.
19:30h: Presentació de Càntut i concert de Germà Negre.
21:30h: Sopar de cassola i vins naturals.
23:00h: Concert de Bewis.
Konvent i Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central
Web Konvent