Fires i festes
,
2023
Diumenge 19 de novembre
Salines de Cambrils dels Pirineus

VIII Mercat del Trumfo i la Sal

8a edició del Mercat del Trumfo i la Sal, on s'hi trobaran parades de productes locals, demostracions i tastest.

Una fira per gaudir de tallers gastronòmics i degustacions dels productes. També es poden visitar les instal·lacions de les salines i participar en les activitats infantils.

Trumfo és el nom que rep la patata a la zona del Solsonès. Al municipi d'Odèn s'organitza aquest esdeveniment al voltant d'aquest aliment tan valorat i de la sal, ja que al Salí de Cambrils es pot descobrir l'antic procés d'obtenció del clorur de sodi.

Durant tot un dia, s'ubica la fira en aquestes salines, amb productors de patates i parades d'artesania. A més, s'hi preparen tot un seguit d'activitats que permeten conèixer aquests dos productes.

Horari: 

De 9 a 15h

Programa: 

09:00h | Inici el mercat amb parades de productors locals de trumfos i artesans.
11:00h | Demostració de cuina saludable.
11:00h | Visita guiada al Salí. 
12:00h | Benvinguda de les autoritats i inauguració de la Coberta.
12:30h | Visita guiada al Salí.
13:00 | Degustació de la cuina de trumfos, a càrrec de cuineres del municipi i dels restaurants Fona Casanova, Fonda Ca l'Agustí, càmping la Comella i la Teuleria.

> Tast de vins, a càrrec del celler del Miracle.

15:00h | Cloenda

*Al llarg del matí
- Demostracions de cuina amb trumfos, torn, elaboració de neules
- Jocs de fusta gegants
- Sortejos varis
- Taller varis

Preu: 

Entrada lliure i gratuïta

Organitza: 

Ajuntament d'Òden

Més informació: