Família
,
2025

Operació Reis d'Orient

Nova edició de l'Operació Reis d'Orient a Món Sant Benet, una activitat que permet alternar un petit joc de pistes pel monestir de Sant Benet i l'elaboració d'una recepta típica d'aquestes dates, les neules!

Fa més de mil anys, quan el monestir encara hi vivien els monjos, els tres Reis de l'Orient van fer un pacte secret amb l'abat. Van establir, que dins d'aquest monestir mil·lenari es guardaria la clau mestra que permet obrir totes les cases la Nit de Reis, i així poder portar les joguines als nens i nenes.

Aquesta clau, un cop passada la nit de reis, desapareix de la caixa on està guardada, i l'any següent es necessita la màgia dels nens i nenes i les seves famílies per fer-la aparèixer un altre cop.

Com a recompensa, les famílies podran participar d'un petit taller d'elaboració de neules. Les neules és un dels postres preferits dels tres reis d'orient, i per tal que portin regals a tota la mainada, què millor que aprendre com es fan? En acabat, les famílies que ho desitgin podran escriure la carta als Reis d'Orient.

Edats recomanades: famílies amb infants de 3 a 10 anys

Durada: 70 minuts

Horari: 

Caps de setmana i festius (Excepte 25, 26 de desembre i 1 de gener).

Preu: 

10,5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Organitza: 

Fundació Catalunya La Pedrera

Més informació: