Jump to navigation
Del 26 d'octubre al 8 de març de 2026
Del 13 de febrer al 8 de març
De l'11 de desembre al 8 de març (2026)
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
Del 5 al 16 de març
Dies 6, 13 i 20 de març
El Museu de Montserrat ha organitzat un cicle de quatre conferències emmarcades en l’Any Casas per tal d’oferir al públic la visió dels experts sobre aspectes concrets de l’obra d’aquest mestre de la pintura catalana, tan ben representant al fons artístic montserratí.
PROGRAMA24 de setembre 12h | Museu de Montserrat 'La significació de Ramon Casas com a artista' Dr. Francesc Fontbona Doctor en Filosofia i lletres, història moderna, per la Universitat de Barcelona Membre de l'Institut d'Estudis Catalans i de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi 8 d’octubre 12h | Museu de Montserrat ''Xules', burgeses i femmes fatales. Moda d’època a la pintura de Ramon Casas' Mercè López Garcia Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat Autònoma de Barcelona Documentalista de col·leccions especialista en tèxtil i indumentària 12 de novembre 12h | Museu de Montserrat 'Ramon Casas a les col·leccions catalanes' Cristina Mendoza Historiadora de l’art Exconservadora en cap del departament d’Art Modern del MNAC 17 de desembre 12h | Museu de Montserrat 'La figura femenina en la pintura de Ramon Casas' Mercedes Palau-Ribes O’Callaghan Historiadora de l’art
Totes les conferències començaran a les 12h i l’assistència dóna dret als participants a visitar lliurement el museu un cop acabat l’acte. L’activitat és gratuïta però cal fer inscripció prèvia: museu@larsa-montserrat.com Tel.: 93 877 77 45.