Jump to navigation
Dijous 29 de gener, 19h
Del 23 al 30 de gener
Dissabte 7 de febrer, 11h
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 2 de febrer al 2 de març
Del 16 de febrer al 16 de març
L'actriu catalana Sílvia Bel serà la convidada del cicle d'entrevistes Pessics de Vida, on serà entrevistada pel productor cultural, escriptor i columnista manresà, Pep Garcia.
Arran de la situació excepcional que vivim, es farà de forma virtual i es podrà seguir a través del canal de YouTube de l'Ajuntament de Manresa.
Sílvia Bel és una reconeguda actriu de teatre, cinema i televisió amb una àmplia trajectòria artística. A la televisió ha protagonitzat sèries com 'Infidels', 'Ventdelplà' o 'El cor de la ciutat'. L’any 2007 va ser la Colometa de 'La Plaça del Diamant', que després de fer temporada al Teatre Nacional de Catalunya (TNC) va girar durant un any per diferents teatres del país per acabar a Madrid al Centro Dramático Nacional (CDN). Ha col·laborat amb músics com Lluís Llach i Jordi Savall en diferents concerts poètic-musicals. L'any 2012 rep el Premi Memorial Margarida Xirgu a la interpretació femenina més rellevant de la temporada teatral barcelonina. Actualment compagina la seva faceta d'actriu amb col·laboracions literàries a diferents mitjans i espais culturals.
Accés gratuït