Jump to navigation
Dissabte 11 d'abril, 11:30h
Dies 11 i 12 d'abril
Del 10 al 19 d'abril
Divendres 10, 17 i 24 d'abril
Del 23 al 25 d'abril
Mes d'abril
Cada dijous
30a edició de les Jornades Gastronòmiques de la Clementina, en què els restauradors del Col·lectiu de Cuina d'Alcanar i les Cases d'Alcanar ofereixen menús amb la clementina com a producte estrella dels seus plats, tant de cuina casolana d’arrel tradicional com amb creacions més agosarades de la cuina d’autor.
*La Clementina d’Alcanar, que es consumeix en òptimes condicions entre els mesos de novembre i febrer, està inclosa dins la Indicació Geogràfica Protegida (IGP “Clementines de les Terres de l’Ebre” i destaca per la seva qualitat, conferida per les condicions climàtiques i els sòls canareus.
>Restaurants participants: Can Manel | Els Jardins del Tancat | La Costa | Les Palmeres | La Marinada | Lo Taulell de M. José
Entre 30 i 45€
Ajuntament d'Alcanar.
Web Alcanar Turisme Web Ajuntament d'Alcanar