,
17/07/2014 - 00:00
Menjar
Remogazpacho
Foto:
M.M.

Remogazpacho

Després de força, massa, dies sense publicar-vos cap recepta he de dir que l’espera ha valgut la pena. Això de casar-se m’ha robat més temps del previst, però a canvi torno amb una Thermomix i un munt de receptes i idees per anar provant!

Sóc una mica bèstia i, per això, el primer que he fet amb la Thermomix ha estat  una recepta inventada J, a casa l’hem anomenat “Remogazpacho”.

A veure què us sembla:

Ingredients per a 2 persones:

4 glaçons

2 tomàquets madurs grans

1 remolatxa cuita

1 pastanaga

1 pebrot verd gran

1 gra d’all (opcional)

sal i pebre al gust

oli i vinagre, també al gust

Pas a pas amb Thermomix:

Posar tots els ingredients excepte l’oli  i el vinagre a la Thermomix i programar 30 segons a velocitat 5 i, a continuació 3 minuts a velocitat 10. En acabar, si encara ho volem més fi o liquat o ho podem tornar a posar uns minuts més a velocitat 10 i, fins i tot, hi podem afegir una mica d’aigua.

Pas a pas sense Thermomix:

La mateixa recepta sense Thermomix la podeu fer amb un minipimer i l’ajuda d’un colador xinès perquè quedi més fi el resultat final. En aquest cas, el minipimer no crec que vagi bé pels glaçons, per això jo recomano fer-ho amb temps i deixar-ho refredar a la nevera.

Apa, bon profit... i esperem que faci més calor per poder anar fent receptes fresquetes! J

 

 

*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.

La Marta Masqué és una jove llicenciada en Periodisme, gran aficionada de la cuina i la fotografia. Havent-li detectat celiaquia als 24 va veure la necessitat d'endinsar-se en la cuina i poder adaptar qualsevol recepta sense gluten. Aquest blog esdevindrà un receptari adaptat per a totes aquelles persones que poden tenir intol•leràncies al gluten, la llet, la fructosa, els fruits secs, diabètics, etc.

27/08/2013 - 13:27
Les Cup Cakes estan de moda, però per aquelles persones que som una mica massa llamineres, i ens agrada provar una mica de tot,... o per aquelles persones a qui una magdalena els resulta més del què voldrien menjar...
09/07/2013 - 22:22
  Calamars farcits de verduretes  
17/06/2013 - 22:15
Sóc amant de la xocolata... tinc una debilitat extrema... però, quan arriba la calor, els pastissos de llimona superen qualsevol alternativa.   Aquí teniu una de les receptes que m'he atrevit a fer i que millor m'han quedat.
23/04/2013 - 08:47
Abans de començar, vull desitjar-vos una feliç diada!
01/04/2013 - 16:15
És cert que ara ja ha passat el moment de menjar bunyols, que segurament n’heu estat menjant els últims dies i que, a més, heu quedat ben tips de tants dinars familiars i mones de Pasqua.
01/03/2013 - 12:27
Siguis d’on siguis, del Penedès, de la plana de Vic, del Vallès... ara és aquella època de l’any en què els amics proposen calçotades com a excusa perfecte per passar un diumenge diferent.
23/01/2013 - 21:19