Espectacles
,
2019
Dissabte 31 d'agost, 22h
Plaça del Forn

Teatre de carrer amb 'Noè al port d'Hamburg' i 'Punt Mort'

En el marc del cicle de teatre de carrer El Forn, nit de lectura teatralitzada amb 'Noè al port d'Hamburg' de Joan Oliver i microteatre amb 'Punt Mort' de Marta Rojals, a càrrec de l'Agrupació Teatral La Farsa

Sinopsi: 

'Noè al port d'Hamburg' de Joan Oliver
Tot esperant que arribi el diluvi universal, Noè i la seva família arriben amb l’arca al port d’Hamburg, el més modern i important d’Europa. Allà, un funcionari els pren declaració per controlar el tipus de vaixell amb què naveguen i la mercaderia que transporten. El funcionari, astorat en acabar d’escoltar-los, decideix trucar a les autoritats sanitàries per a què s’emportin Noè i els seus acompanyants.

'Punt Mort' de Marta Rojals
Aquesta obra retrata el temps en suspens d’una parella que ha patit una avaria al cotxe mentre tornava d’un casament. El text forma part de ‘CaRRoussel’, una original proposta literària de cinc escriptors i escriptores de les lletres catalanes que van escriure un llibre conjunt amb textos que situen l’acció en un mateix escenari: l’interior d’un automòbil.

Preu: 

Taquilla inversa

Fitxa tècnica: 

'Noè al port d'Hamburg' de Joan Oliver
Repartiment: Òscar Garcia, Eudald Feliu, Eva Tomàs, Janina Vilana, Josep M. Suades i Jaume Duran.
Direcció: Angelina Vilella
Escenografia: La Farsa
Llum i so: Dani Magyk 

'Punt Mort' de Marta Rojals
Repartiment: Sònia Ferrer i Ferran Pujols
Direcció: Angelina Vilella
Escenografia: La Farsa
Llum i so: Dani Magyk 

Organitza: 

Ajuntament de Berga, Trafec i La Farsa

Més informació: