Jump to navigation
Divendres 3 d'abril, 10h
Divendres 3 d'abril, 11h
Divendres 3 d'abril, 17h
Dissabte 4 d'abril, 12h
Dissabte 4 d'abril, 16h
Dies 2 i 4 d'abril
Diumenge 5 d'abril, 16h
Del 27 de març al 5 d'abril
'Sóc Feliç' és una nova i sorprenent proposta que va més enllà dels concerts de la Dàmaris Gelabert per esdevenir un espectacle de teatre musical. Un homenatge a les arts escèniques: música, circ, titelles, dansa… i la màgia del teatre, on tot és possible. Una preciosa història sobre allò que ens fa realment sentir-nos feliços, sobre l’amistat, l’entrega als altres, els camins equivocats que cal redreçar i l’amor al teatre.
Seixanta minuts farcits de sorpreses i complicitats entre els que són a l’escenari i el públic, implicat des del primer moment en una aventura divertida, excitant i molt emotiva; no només per a la canalla, sinó també pels adults que els acompanyen.
A l’escenari, la Dàmaris s’acompanya de la simpàtica i fidel Caterina i d’en David Cuspinera; coneguts pels infants per la seva col·laboració amb la Dàmaris en diferents videoclips i espectacles. Com sempre, la música esdevé l’eix transversal, amb una instrumentació brillant i inusual, interpretada en directe a dalt de l’escenari per tres músics.
ENTRADES EXHAURIDES
Web Ajuntament de Berga