
Cireres en aiguardent
Foto:
Bajoqueta
Cireres en aiguardent
Fa un temps vaig poder anar a la Fira de l'aiguardent de Prat de Comte, petit poble amb una gent de cor molt gran. Aquells dies obren les portes a la gent de fora, no vos la perdeu si mai heu estat.
Amb una botella que ens havien regalat d’aiguardent he anat fent postres boníssimes. Ara és temps de cireres, però les cireres hi ha altres èpoques de l’any que no n’hi ha. Així que vaig pensar a fer com abans, perquè com deia ma iaia, “qui guarda sempre té”. I ja estic pensant l’alegria que tindré quan d’aquí uns mesos podré menjar cireres i fer postres.
CIRERES EN AIGUARDENT
Ingredients:
- Cireres
- Aiguardent
- Sucre (1/4 del total de l’aiguardent, jo en vaig posar molt menys)
- 1 rameta de canyella
- 1 pot de conserva, net i ben assecat
Elaboració:
- Rentar bé les cireres, treure’ls el rabet i assecar amb un drap net.
- Al pot fer capes de cireres i sucre fins a arribar a dalt de tot. Entremig posar la rameta de canyella. Acabar d’omplir amb aiguardent.
- Tapar bé i deixar reposar al fons d’un armari de 3 a 4 mesos. Cada certs dies remoure per a que es vaigue dissolent el sucre.
I ara a esperar...
Font recepta: Bajoqueta
Foto: Bajoqueta
Si teniu qualsevol dubte sobre la recepta: lhortdebajoqueta@hotmail.com
*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.
27/07/2015 - 00:00
Amb estes calors que està fent al Baix Ebre i tota Catalunya, poques ganes hi ha de posar-se a la cuina. Així que avui vos dixo una recepta fresqueta i que és màgica.
23/12/2014 - 00:00
Als anys 80-90 este era uns dels postres típics d’algun dinar copiós i pesat nadalenc.
29/10/2014 - 00:00
De vegades m’inspiro amb receptes que veig, o de revistes, llibres, etc. Però d’altres quan tinc alguns ingredients que crec que poden lligar, em poso a innovar.
12/08/2014 - 00:00
Si no voleu sortir de casa, però voleu prendre esta beguda tan famosa ben fresqueta, amb un moment ho podeu fer. I segur que sorprendreu a la família i amics.
23/07/2014 - 00:00
Personalment m’encanten els postres que porten cireres, fer un tall a la massa i trobar la cirera a dintre és una passada.
09/06/2014 - 00:00
Fa un temps vaig poder anar a la Fira de l'aiguardent de Prat de Comte, petit poble amb una gent de cor molt gran.
- ‹ anterior
- 2 of 5
- següent ›




















