
Gelat de plàtan
Foto:
Bajoqueta
Gelat de plàtan
Amb estes calors que està fent al Baix Ebre i tota Catalunya, poques ganes hi ha de posar-se a la cuina. Així que avui vos dixo una recepta fresqueta i que és màgica. Amb un sol ingredient i poca preparació, tindreu un gelat per passar millor la calor.
GELAT DE PLÀTAN
Ingredients (4-5 persones, pot fer-se per més gent posant més plàtans):
- 4 plàtans madurs
- Per decorar o enriquir: nous, xarop de xocolata o maduixa o atzavara, mel, llavors de xocolata, neules, cacau en pols, fruites del bosc, etc.
Elaboració:
- Dixar madurar els plàtans.
- Pelar-los i tallar-los a trossets i posar-los en una carmanyola plana o plat tapat amb film transparent. O bé embolicar sencers amb film transparent. Deixar congelar, mínim 6 hores (paciència!).
- Treure del congelador i, si estaven sencers, trencar amb les mans en diversos trossos. Posar a la picadora. Han d’estar congelats.
- Picar bé, al principi es queden a trossets, però continueu picant fins a aconseguir una massa espessa.
- Servir en bols, decorat amb lo que vulgueu.
- Si ne sobra, el podeu guardar al congelador.
Que aprofite!
Recepta y fotos: Bajoqueta
Si teniu qualsevol dubte sobre la recepta: lhortdebajoqueta@hotmail.com
*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.
27/07/2015 - 00:00
Amb estes calors que està fent al Baix Ebre i tota Catalunya, poques ganes hi ha de posar-se a la cuina. Així que avui vos dixo una recepta fresqueta i que és màgica.
23/12/2014 - 00:00
Als anys 80-90 este era uns dels postres típics d’algun dinar copiós i pesat nadalenc.
29/10/2014 - 00:00
De vegades m’inspiro amb receptes que veig, o de revistes, llibres, etc. Però d’altres quan tinc alguns ingredients que crec que poden lligar, em poso a innovar.
12/08/2014 - 00:00
Si no voleu sortir de casa, però voleu prendre esta beguda tan famosa ben fresqueta, amb un moment ho podeu fer. I segur que sorprendreu a la família i amics.
23/07/2014 - 00:00
Personalment m’encanten els postres que porten cireres, fer un tall a la massa i trobar la cirera a dintre és una passada.
09/06/2014 - 00:00
Fa un temps vaig poder anar a la Fira de l'aiguardent de Prat de Comte, petit poble amb una gent de cor molt gran.
- ‹ anterior
- 2 of 5
- següent ›




















