Un Sant Jordi d'Estiu a Balaguer, 2020

Balaguer prepara un Sant Jordi descentralitzat i amb la igualtat de gènere de protagonista, on les parades de llibres i les de flors no s’agrupin en un punt concret i on la igualtat de gènere predomini en els conta contes infantils.
L’actual situació de rebrot ha obligat a la Paeria de Balaguer a repensar la festa de Sant Jordi perquè aquesta pugui celebrar-se i no es posi en risc a la ciutadania. Per aquest motiu s’aposta perquè les parades de llibres i roses se situïn davant dels establiments físics per tal de reduir les concentracions de gent com es venia fent els últims anys.
10h | Jardí del Xalet Montiu: Espectacle familiar 'El drac devorador de pizzes'
12h | Pineda del Parc del Firal: Sessió de contes musicals per a la igualtat de gènere 'Contes de bona nit per a nenes rebels'
Paeria de Balaguer
Web Paeria de Balaguer
Facebook Paeria de Balaguer
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.