Purgatorio

Des de l'inici de la humanitat, els homes s'han preguntat què hi ha després de la mort i ningú ha estat capaç de trobar una resposta precisa i clara. Però hi ha alguns que s'han aventurat una mica en el més enllà i han descobert certes coses. Entre aquestes persones es troben Santa Faustina Kowalska, Sant Pare Pío o fins i tot Stanislas Papczyński.
La pel·lícula, dirigida per Michał Kondrat, intenta respondre a aquesta pregunta gràcies als testimoniatges de varis místics, en un diàleg amb teòlegs i científics.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.