Detectiu Conan: L'àngel caigut de la carretera

Conan, Ran, Sonoko i Kogoro es dirigien al districte de Minato Mirai, en Yokohama —seu del Festival de Motociclisme de Kanagawa—, acompanyats per l'entusiasta de les motos Masumi Sàrria, quan apareix una misteriosa "moto negra" que, conduïda de manera temerària, salta per sobre del cotxe en el qual viatgen.
Darrere d'aquesta, apareix Chihaya Hagiwara, de la Unitat Mòbil de Trànsit de la Policia de la Prefectura de Kanagawa: la mateixa dona a qui Ran havia vist temps enrere i a qui havia sobrenomenat la "Deessa del Vent", i després d'una intensa persecució a gran velocitat, la moto de Chihaya queda destrossada i el misteriós motociclista aconsegueix escapar en l'últim instant.
Més tard, quan Conan i els altres arriben al recinte del festival, presencien la presentació d'Angel, una motocicleta policial equipada amb tecnologia d'avantguarda. Entretant, sorgeix la notícia que ha aparegut a Tòquio una motocicleta negra que sembra el caos i ha aconseguit eludir la persecució del Departament de Policia Metropolitana. Encara que es desconeix el seu objectiu, la moto guarda una semblança sorprenent amb "Angel"; batejada com "Black Angel" —o "Llucifer"—, es converteix en el blanc d'una persecució constant.
Quina és la veritable identitat del culpable i quin és el seu objectiu final? Enmig de tot això, els records del seu germà petit, Kenji Hagiwara, i del company d'aquest, Jinpei Matsuda, acudeixen a la ment de Chihaya.
Divendres 25 de setembre : 16.00 (CATALÀ)
Dissabte 26 de setembre : 16.00 (CATALÀ)
Diumenge 27 de setembre : 12.00 (CATALÀ) | 16.00 (CATALÀ)
Dilluns 28 de setembre : 16.00 (CATALÀ)
Dimarts 29 de setembre : 16.00 (CATALÀ)
Dimecres 30 de setembre : 16.00 (CATALÀ)
Dijous 1 de octubre : 16.00 (CATALÀ)
Del 25 de setembre a l’1 d’octubre:
Divendres: 16:40h
Dissabte: 14:50h
Diumenge: 16:50h
Dilluns: 22:00h
Dimarts: 12:30h
Dimecres: 15:35h
Dijous: 16:40h
Diumenge 27 de setembre : 12.30 (CATALÀ)
Divendres 25 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Dissabte 26 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Diumenge 27 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Dilluns 28 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Dimarts 29 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Dimecres 30 de setembre : 17.00 (CATALÀ)
Dijous 1 de octubre : 17.00 (CATALÀ)
Dilluns 28 de setembre: 21:00h