Piraña II: los vampiros del mar (1981)

Investigant l'estranya mort d'un bussejador, l'Anne descobreix que les responsables són un tipus de piranyes que no havia vist mai. Es tracta de peixos amb esmolades dents, ales i una fam insaciable que sembrarà el terror a tota la costa.
Però el pitjor serà que aquests peixos s'acosten just quan s'està preparant un esdeveniment especial al club de submarinisme.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.