Mi otro Jon

La Merche (Carmen Maura) s'assabenta que li queda molt poc temps de vida. Decidida a fer realitat la seva última voluntat, s'emporta a les seves tres millors amigues a fer algunes entremaliadures indignes de la seva edat.
Entre els seus desitjos també està el de poder veure el mar per última vegada, per això convida a la seva filla Rocío (Olivia Molina) a visitar l'illa de La Palma. A últim moment la salut de Merche li impedeix fer el viatge, però descobreixen que una excèntrica científica (Aitana Sánchez-Gijón) ha aconseguit transmutar l'ànima d'una persona gran al cadàver d'una persona morta recentment durant tres dies per a complir qualsevol somni.
D'aquesta manera, l'ànima de Merche s'introduirà dins de l'únic cadàver disponible: un camioner basc de 58 anys (Fernando Albizu) per a començar una absurda aventura. Mentrestant, el cos de Merche es quedarà endollat i ben cuidat per a ser reintroduïda al tornar del viatge.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.