La soga (Alfred Hitchcock, 1948)

Convençuts que poden sortir-se amb la seva, dos joves maten a un amic al seu apartament i amaguen el cadàver en un bagul que deixen a la vista en plena festa. Sospitant que alguna cosa estranya està passant, en Rupert Cadell començarà a investigar el seu comportament.
Alfred Hitchcock va voler rodar en un sol pla seqüència aquesta història, però, en realitat, el director finalment va utilitzar alguns trucs visuals que tapaven la pantalla per a realitzar alguns talls en el muntatge.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.